Plné roviny
1-2-3 Rovina myšlení
28.7.1993 |
Má schopnost zcela se odpoutat od okolí a ponořit se do toho, co dělá. Dovede dobře vyložit své myšlenky. Dovede se dobře soustředit. Je dobrým řečníkem a využívá dobře argumenty. Je to osoba nejvhodnější pro studium. Život zasvěcuje bádání. Někdy se stáhne do sebe a je zádumčivá. Někdy vypíná mentálně. Je málo sdílná.
Vícečetné 1 |
|||||||||
|
4-5-6 Rovina vytrvalosti
4.4.1965 |
Je odhodlaná, pevná až někdy neústupná. Jde pevně za svým cílem a nic ji neodradí. Často dosáhne úspěchu přes řadu překážek. Je něžná a romantická. Milostným vztahům přikládá velký význam a je vášnivým milencem. Je přímočará, otevřená, houževnatá a nedá se zastrašit. Pokud je nevyrovnaná, ocitne se v depresi. V životě pocítí zklamání, než nabude zkušeností.
Vícečetné 4 |
|||||||||
|
7-8-9 Rovina energie
28.7.1993 |
Je nadměrně činorodá. Má smysl pro humor. Má problémy s uvolněním energie a nemá stání. Tato vysoká energie potřebuje fyzickou i mentální činnost. Nesnáší omezování a zákazy. Nesoustředěnost. Špatně snáší konzervační přísady, cukr, kávu, kořeněná jídla a někdy i antibiotika. Dobrá je pro ni čerstvá zelenina a ovoce.
Vícečetné 7 |
|||||||||
|
1-4-7 Rovina dovednosti
28.7.1974 |
Je manuálně a myšlenkově dovedná. Nerada pracuje tm, kde není vidět výsledek. Chce odpovídat jen za sebe. Je aktivním a vášnivým milencem a potřebuje vedle sebe podobného partnera, aby s ní udržel krok. Neodvede-li svoji vnitřní energii, dochází k agresi. Nepotrpí si na kázeň.
Vícečetné 1 |
|||||||||
|
2-5-8 Rovina vášně
28.5.1958 |
Má neodolatelný cit a emoce, které silněji ovládají mysl. Je ctižádostivá. Silně ovlivňuje touhu, naději a lásku. Vše dělá se zápalem a nic nedělá polovičatě. Chce naplnit to, pro co se rozhodla. Může se projevit lakota, strach, nenávist, hněv, žal, pomsta. Někdy může být nesnesitelná. Je přímo zmítaná vášněni.
Vícečetné 2 |
|||||||||
|
3-6-9 Rovina empatie
26.3.1967 |
Tato osoba je bystré inteligence směrované na vzdělání. Má přirozený soucit a účast vůči druhým. Dovede chápat pocity druhých lidí, je pozorná, laskavá a jako milenec citlivá. Nemusí se však nejlépe učit ve škole. Pozor na partnerský vztah.
Vícečetné 3 |
|||||||||
|
1-5-9 Rovina odhodlání
8.7.1959 |
Má vrozenou podnikavost a aktivitu. Je houževnatá. Nic ji nezastaví před dosažením toho, co chce. Je tvrdohlavá a umíněná. Je příliš zahleděná do sebe. Je nepřizpůsobivá. Vícečetné 1 |
|||||||||
|
3-5-7 Rovina pochopení
7.3.2005 |
Tato osoba se vyznačuje porozuměním a myšlenkovou bystrostí. Má cit pro rytmus, hudbu a společnost. Potřebuje kontakt s lidmi. Dovede v životě hodně dokázat. Vztahy k partnerovi jsou velmi důležité. Je oblíbená a uznávaná, ale ovlivnitelná. Je ohleduplná. |
|||||||||
|
Zdroj: Numerologie v praxi, Milan Walek
Chybějící čísla:
Chybějící jednička
O chybějící jedničce je možné mluvit teprve až od roku 2000. Jednička se jako červená nit táhla celým předcházejícím tisíciletím, celé tisíciletí byla stabilním inventářem každé numerologické mřížky.
Teprve od roku 2000 začíná mít chybějící jednička významné postavení v mřížce zrozenců. A svou nepřítomností bude – znovu po tisíci letech – ovlivňovat podstatu psychiky.
Naši jedničku, na kterou jsme tak zvyklí, začala postrádat teprve miminka narozená v roce s dvojkou na začátku. Znamená to, že schopnost prosazení vlastního „já“ u nich už nebude tak silná, ale budou se teprve muset naučit pocity svého vlastního „já“ prosadit. Pochopení sebe sama budou mít zprostředkováno spíše přes reakce druhých. Zkrátka, budou více žít pro druhé, budou smířlivější a vstřícnější (není to docela optimistické?).
Chybějící dvojka
Lidé, postrádající v datu narození dvojku, mají potíž podívat se na problematiku ze dvou stran, vidí většinou jen svoji „pravdu“. Spoléhají více na rozumovou stránku myšlení. Musí se učit vnímat a chápat svou intuici.
Chybějící trojka
Komu chybí trojka, mívá potíže s efektivním využíváním vlastní mentální energie. Lidé bez trojek se například učí trochu jinak, než lidé s trojkami. Mají spíše schopnost pro intuitivní sbírání informací, potřebují klid a nerozptylující prostředí.
Nutnost přijímat informace zapojováním mentální energie může u takových jedinců vyvolat stres a neschopnost se cokoli naučit. Mohou mít problémy se soustředěností nebo chápáním abstraktních pojmů.
Chybějící čtyřka
Čtyřka je číslo, které „drží při zemi“, a to i emocionální stránku osobnosti. Její absence pak může způsobit problémy s financemi, hospodárností. Je třeba se učit praktičnosti a vyrovnanosti, trpělivému zvládání každodenních činností.
Chybějící pětka
Bez pětky většinou chybí vytrvalost k tomu, aby se započaté dílo dokončilo. Člověk rozdělá mnoho věcí najednou. Jakoby byly energie bez řádu. Je třeba se učit započaté aktivity dodělávat, mít realistické cíle, pracovat soustavněji, zapojovat do úsilí i vůli.
Chybějící šestka
Šestka je číslem harmoničnosti a lásky ke kráse a rodině. Proto lidé bez šestky mohou většinou v dětství a dospívání mít problémy s hledáním harmonie ve vztazích s blízkými.
Šestka rovněž ovlivňuje paměť. Bez ní mívají lidé problém zapamatovat si detaily, mohou trpět nesoustředěností. Měli by se učit systematičnosti a porozumění především v rodinných vztazích.
Chybějící sedmička
Sedmička je číslem životních zkoušek, zodpovědnosti a empatie a proto její absence vyvolává větší soustředěnost na sebe sama.
Lidé jsou více zaměřeni na vlastní obavy a pocity, mají potíž být se sebou sami. Nedaří se jim poznat vlastní hranice. Musí se učit rozhodnosti a vnímání potřeb druhých, zkušenostmi si vytyčovat své vlastní meze, ujasňovat si míru vlastní zodpovědnosti.
Chybějící osmička
Osmička je číslem logiky a intelektu. Avšak to neznamená, že když ji lidé nemají, jsou bez těchto vlastností.
Bez osmičky jsou lidé více bezelstní, upřímnější a citlivější na svou osobu. Mívají silný hlas svědomí. Nechají se snadněji vyvést z rovnováhy, netouží po moci. Musí se učit především emocionální síle a vyrovnanosti v této oblasti.
Chybějící devítka
Celé století devítka kralovala mřížkám zrozenců 20. století (a kralovala spolu s jedničkou většině formulářů). Přinášela sebou vztah k technickému myšlení a pokroku, hledání obecných pravd.
Vliv devítky skončil, ale neznamená to, že končí vše, co sebou přináší. Jen se změní způsob náhledu a využívání všeho, co lidé tvoří. Analytické a odosobněné hledání absolutní pravdy se přesune na citlivější vnímání alternativ a cesty k sobě navzájem.